14-04-2008, 11:35 AM
Hoeveel levert zo'n uitverkocht huis op Devlin (zag dat je al 1300 supporters had) ? Ik heb deze week weer een uitwedstrijd ](*,) Wel de eerste pot gewonnen met een mooie 4* voor mijn SG. Jonge jongens zijn nog niet super maar worden dat hopenlijk wel (heb 3 15-jarigen). Kwam erachter dat de 15-jarigen ook nog groeien in lengte en gewicht :lol:
Hopenlijk voor het einde van het seizoen 200.000 in kas zodat ik een college kan sponseren, is altijd de moeite waard als ik het zo lees op het forum.
Zo'n selectie als jij hebt heb ik niet, wel een iets betere (en veel duurdere) coach :-"
Hopenlijk voor het einde van het seizoen 200.000 in kas zodat ik een college kan sponseren, is altijd de moeite waard als ik het zo lees op het forum.
Zo'n selectie als jij hebt heb ik niet, wel een iets betere (en veel duurdere) coach :-"
[b]De ruimte is te huur, indien u intresse heeft kunt u contact opnemen met degene bij wie dit onderschrift hoort. Prijzen kunnen nader overeen gekomen worden. De inhoud van deze ruimte dient door de huurder zelf aangebracht te worden.[/b]