20-07-2005, 12:56 PM
Kezmania Wrote:[De Feyenoord krant en de website van Feyenoord zijn pure propaganda middelen. Het was al bewezen dat Kalou wel degelijk met de media had gesproken (dit sprak feyenoord.nl tegen). Verder was het interview met Kalou op de Feyenoordsite vooraf geregiseert om de Feyenoordsupporters tevreden te houden. Verder zeiden zowel Hiddink als Westerhof dat er met Feyenoord gesproken was. Wotte bevestigde dit eerst, om later te zeggen dat geen enkel bod van PSV serieus genomen wordt.
als kalou met de media spreekt (denk je dat je het wiel hebt uitgevonden of zo? denk e nu echt dat je een baanbrekende conclusie trekt waarin je moet wijzen op de feyenoordpravda? tuurlijk heeftuie met de media gesproken en zijn wens kenbaar gemaakt) is het netjes dat psvee dat dus ook doet? wat is dat nou voor redenering?
wie zegt dat ik (alles) geloof wat ze bij de feyenoordpravda zeggen? en wie zegt dat ik mijn informatie louter haal uit deze porpagandamiddelen? zijn er geen andere kranten? zou ik niemand kennen bij feyenoord? denk je dat ik zelf niet slim genoeg ben om berichtgeving kritisch te benaderen?waarom moet ik anderzijds geloven wat de grote boze hiddink zegt?
ik heb ook interviews gelezen waarin westerhof zegt dat het juist is dat nog geen bod is gedaan. en ook een interview met wotte waarin hij zegt dat psvee gen bod heeft gedaan. dat lijkt mij het dichtst bij de waarheid te liggen, alle berichtgeving in ogenschouw genomen. ze hebben kennelijk met elkaar gesproken, nou fijn! doet niets af aan de dieptrieste handelwijze van psvee. voor die uitspraak had ze al lopen poken. net als ze deden bij persie, vaart en trabelsi (waar je gemakshalve maar niet op reageert)
als er trouwens uit de gevoerde gesprekken afgeleid mag zou moeten worden dat een bod is gedaan dan is dat kennelijk afgewezen. ook dan gaat mijn verhaal nog op. OF je doet een nieuw bod OF je houd je bek. niet gaan zitten papen.
leuk dat je deze katholieke handelwijze wil verdedigen, mij overtuig je niet.