20-07-2005, 02:14 PM
Kezmania Wrote:Op het Feyenoordforum, en bij de serieuze Feyenoordsupporters die op PSVforum komen zijn de rapen aardig gaar (of zijn bedreigingen geuit aan het adres van Kalou niet erg genoeg?). En ook in de selectie van Feyenoord lijkt iedereen zijn zegje te moeten doen (Koeman, Kuijt en Lodewijks)
oh ja, als enkele supporters kalou niet meer lief vinden en sommige dragende spelers van de selectie desgevraagd hun mening geven dan zijn de rapen gaar. :roll: ik weet, bij provincieclubjes met max 35000 valt dat gedrag wat eerder uit de toon. bij clubs met een grotere aanhang gebeurt dat eerder.
Quote:Ik weet niet hoe lang het achter de schermen al speelt, maar ik weet wel dat Kalou zich vrij lang stil heeft gehouden. De laatste tijd gooit hij er alleen wel vrij veel uit.
dit is totaal geen zinnige reactie op wat ik hierover schreef. bovendien is het vreselijk tegenstrijdig. je weet niet hoe lang het speelt, maar wel dat kalou het lang stilgehouden heeft. :roll:
Quote:Dus jij denkt dat Goor zit te liegen? Naar mijn mening heeft niet alleen Goor, maar ook Gullit afgelopen seizoen al aangegeven dat er aankopen beloofd waren. Er was wat geld beschikbaar. Maar alle beschikbare spelers wilden niet naar Feyenoord.
Dat Gullit zich dan 'versterkt' met spelers als Basto, Gibbs, Hofs en Ostlund moet voor iemand als Goor (die voor de prijzen wil spelen) frusterend zijn.
is de transfer periode al om? nee. kunnen er dus nog versterkingen komen? ja. je zegt zelf dat het nog wat vroeg is, een maand geleden gold dat helemaal. goor liegt uiteraard voorzover hij gezegd zou hebben dat feyenoord hem simons beloofd had, al was het alleen maar om dat je zoiets als vanzelfsprekend niet kan beloven.
ik weet niet wat hem beloofd is. jij ook niet. kun je geen oordeel over geven. behalve dat indien zoals gezegd versterkingen beloofd zijn je daarover pas mag zeuren als vaststaat dat dat niet meer mogelijk is. ik denk dat er wat anders speelde, namelijk zijn ruzie met lazovic (en weliicht de reactie van collega's daarop).
het ging trouwens om de handelwijze van psvee. niet om de handelwijze van kalou, ook niet om het spelersmateriaal van feyenoord, ook niet om het huidoige niveau tov van psvee. dat kan over twee jaar weer anders zijn. als psvee wil kopen moeten ze zaken komen doen, boter bij de vis doen, en niet gluiperig inspelen op speler en media. dat je daar geen afdoende reactie op weet te geven zegt me overigens genoeg.