20-07-2005, 02:45 PM
Kezmania Wrote:Enkele supporters :eeeek:
Het is niet meer dan raar dat Kalou zijn mond moet houden over de kwestie PSV, maar dat spelers als Kuijt en Lodewijks er wel over mogen praten met de pers.
waf Wrote:Quote:Ik weet niet hoe lang het achter de schermen al speelt, maar ik weet wel dat Kalou zich vrij lang stil heeft gehouden. De laatste tijd gooit hij er alleen wel vrij veel uit.
een spreekverbod is het niet. als jij van van mening wil zijn dat enkele supporters die op een forum reageren voor het hele legioen praten, moet je dat vooral doen.
Quote:Een overleg voer je met meer mensen.
oh ja joh?
Quote:Als je dus met de club overlegt zijn er altijd 2 partijen. Hiddink sprak met Wotte, Westerhof sprak met Vd Herik. Volgens mij is dat een correcte manier van zaken doen.
jij weet helemaal niet wie er met elkaar gesproken heeft en wat er gezegd is. zaken doen is een bod uitbrengen en zolang je dat niet doet houd je je bek in de pers.
Quote:Dat PSV eerst de zaakwaarnemer van Kalou benaderd vind ik niet meer dan normaal. Waarom moeite doen voor een speler die misschien niet wil komen.
eens. dit is ook niet het gedrag dat ik afkeur.
Quote:Dat Kalou ondertussen in de media verteld dat hij naar PSV wil, en PSV hoger aanslaat dan Feyenoord, daar is PSV niet voor verantwoordelijk.
ik houd psvee daar wel voor verantwoordelijk. ze laten het dooretteren met het risico op een patstelling. ze zouden voor maandag besluiten of ze nog een bod zouden doen. ze laten niets horen en reageren pas weer als kalou reageert. laat zien wat je wilt bieden, als het genoeg is dan hoor je het wel.
Quote:Dat de media hierboven op duikt is niet meer dan logisch. Kalou naar PSV zou namelijk een kleine sensatie zijn. We hebben het hele seizoen kunnen genieten van de problemen bij Ajax en in mindere mate bij Feyenoord. Ook dit is weer groot nieuws, logisch dat het in alle kranten en bladen staat als er weer iets te melden is
eens. maar ik neem de media niets kwalijk, ik neem psvee wat kwalijk.