22-04-2008, 09:56 AM
Ad Wim Wrote:Dat zou heel goed kunnen. Je weet wat ik altijd zeg over Almagro en twee weken achter elkaar presteren... Vorig jaar gaf ie ook op in de 1e ronde na zijn winst in Valencia. Maar nu, met 1e ronde Lisnard die ie ook met links kan pakken, en nu hij ook echt de vice-gravelkoning is, neem je een grotere gok door hem niet te nemen dan hem wel te nemen in mijn ogen...
Ik denk dat het in dat deel tussen Andreev en Almagro gaat.
En het is de vraag hoe fit Davy nog is, na al zijn partijen de afgelopen weken.
"Hij heeft misschien nog weinig tegenstand, maar dat is wat anders. En ook niet waar trouwens".
Mooi van Isner, maar nu wel erg jammer dat Russell niet mee doet. Maar wel gunstig voor Querrey. Jammer dat Anderson niet doordrukte, maar dat kan Zeballos mooi doen.
Stunt Wawrinka zou leuk zijn, maar niet als ie vervolgens verliest van Djokovic. Maar als die dan weer verliest van Berdych, maakt het niet uit. Dus vannacht is inderdaad cruciaal.
Mooi van Isner, maar nu wel erg jammer dat Russell niet mee doet. Maar wel gunstig voor Querrey. Jammer dat Anderson niet doordrukte, maar dat kan Zeballos mooi doen.
Stunt Wawrinka zou leuk zijn, maar niet als ie vervolgens verliest van Djokovic. Maar als die dan weer verliest van Berdych, maakt het niet uit. Dus vannacht is inderdaad cruciaal.