22-04-2008, 10:21 AM
realphoolie Wrote:Het schijnt te gaan over het feit dat Hiele zijn contract niet wordt verlengd en dat deze beslissing buiten Gomes om is gegaan. Gomes zat op het moment dat dit werd medegedeeld in het buitenland. Het is dus niet zo dat Gomes voor het vertrek van Hiele heeft gezorgd (derksen suggereerde dit enkele maanden geleden). Het is Stevens geweest die Hiele niet wilde. Ik denk dat als een soort compromis Gomes zelf een vriendje keeperstrainer uit Brazilie mocht halen.
Dat Hiele en Gomes wel degelijk goed met elkaar overweg kunnen was zondag op het veld te zien. Een geemotioneerde Gomes had enkele minuten een omhelsing met Hiele.
het is helemaal niet duidelijk of gomes wel of niet doorwilde met hiele. volgens mij was de vervanger van hiele (bij gomes) eerder bekend dan dat psvee hiele inlichtte. misschien wilde gomes hiele zelf inlichten? hiele gaf gisteren bij holland sport zelf toe dat er een gewone relatie was met gomes en niet een vriendschap, ook niet nadat hij met die omhelsing werd geconfronteerd.
voor de rest liet hiele niet het achterste van zijn tong zien, maar de kans is klein dat hierdoor gomes de kop van reker wil zien hangen. in het ad staat vandaag een artikel dat het complot veel groter maakt ( en ook geloofwaardiger dat het daarom gaat). gewoon geld. zaakwaarnemers, contractbreuk etc.
als je het mij vraagt moest gomes het contract met psvee verlengen zodat er een groter bedrag voor hem betaald zal worden bij een transfer en dus ook hij en zijn zaakwaarnemers meer krijgen. dat een groter bedrag betaald zou gaan worden wisten ze ook al door de contacten met de grootste spelersmakelaars in engeland.
en nu maar net doen of het een prive oorlogje is met reker. duhuh...
oftewel, het hee