23-04-2008, 07:13 PM
Peter Wrote:Vret Mien Gras Wrote:Peter Wrote:Rutte leek me wel iemand die echt een club trouw blijft, toch niet dus. :p
Hij zal FC Twente altijd trouw blijven.
Ik weet wel waarom je dit zegt, je baalt dat hij niet naar PSV is gegaan, maar dat is duidelijk; PSV is over the top, het is een verlies-verlies situatie.
Hij heeft ons genoeg gegeven en laten genieten van het mooie spel. En hij blijft alsnog dicht bij FC Twente want Schalke en Twente gaan goed samen.
Euhm pardon? Als Rutten naar PSV was gegaan en het minstens net zo goed als Sef had gedaan (neem ik wel aan, sla Rutten toch wat hoger aan) had hij nu een landstitel op zn palmares. Wat nou verlies-verlies situatie. :| Verder is Rutten of Stevens me om het even. Beide prima trainers met een PSV-hart. Heeft dan ook niks met PSV te maken, vind het gewoon beetje slap om eerst te roepen dat je aan iets moois wilt bouwen bij een club om ze vervolgens een half jaartje later alsnog te laten vallen.
Worden er trouwens als opvolgers genoemd? R. Koeman? E. Koeman? Brandts? Ben benieuwd.. :-s
Cees Lok!
Vuistdikke stralen diarree vochten zich met spetterend geweld een uitweg uit mijn darmen. Een misselijkmakende stank drong mijn neusgaten binnen en veroorzaakte een nieuwe eruptie. Dit keer vond de juichende salmonellakolonie zich een weg naar boven. Met tranende ogen zag ik mijn kots langzaam van de wc-deur naar beneden druipen