25-04-2008, 10:24 PM
Ik postte mijn hand idd om te kijken hoe jullie het zouden spelen. Niet zo zeer omdat ik denk dat ik het fout speel maar meer om te kijken of ik dezelfde gedachtegang heb. Ik speel weinig cash-tables (of probeer dat) omdat ik daar bijna altijd verlies op speel. SnG vind ik leuk om te spelen. Neemt niet weg dat ik elke mening over een hand waardeer.
Wellicht dat ik de volgende keer dat ik zo'n A4 krijg het anders speel. Mening van Joep zegt mij wening omdat ik hem hier nooit zie posten en ik alleen indirect hoor wat Harrie hier zegt. Dat die jongen goed is in mega-MTT is leuk maar meestal is dat toch een andere speelstijl dat 9/45-handed SnG...
Overigens hoeft niet iedereen elkaar aan te gaan vallen, lijkt mij dat het discusseren vooral over de handen moet gaan en niet om iemand af te branden...
Wellicht dat ik de volgende keer dat ik zo'n A4 krijg het anders speel. Mening van Joep zegt mij wening omdat ik hem hier nooit zie posten en ik alleen indirect hoor wat Harrie hier zegt. Dat die jongen goed is in mega-MTT is leuk maar meestal is dat toch een andere speelstijl dat 9/45-handed SnG...
Overigens hoeft niet iedereen elkaar aan te gaan vallen, lijkt mij dat het discusseren vooral over de handen moet gaan en niet om iemand af te branden...
[b]De ruimte is te huur, indien u intresse heeft kunt u contact opnemen met degene bij wie dit onderschrift hoort. Prijzen kunnen nader overeen gekomen worden. De inhoud van deze ruimte dient door de huurder zelf aangebracht te worden.[/b]