30-04-2008, 08:27 PM
Mac Wrote:@box: haha dat idee kreeg ik al jamaar goed ook wel tijdje geleden dat we elkaar gezien hebben, geloof dat mn haar toen nog 5x zo lang was.
@buurs: bij mij thuis, duivendrecht (amsterdam) dus. Perfect te doen met de trein man, ekslem komt ook helemaal vanuit dat gat van m.
@iedereen: het wordt nu definitief 31 mei! dus allemaal in je agenda zetten
31 mei heb ik personeelsfeest in Ahoy bedenk ik me net...
1 en 2 juni ben ik in amsterdam.... :-k
"Hij heeft misschien nog weinig tegenstand, maar dat is wat anders. En ook niet waar trouwens".
Mooi van Isner, maar nu wel erg jammer dat Russell niet mee doet. Maar wel gunstig voor Querrey. Jammer dat Anderson niet doordrukte, maar dat kan Zeballos mooi doen.
Stunt Wawrinka zou leuk zijn, maar niet als ie vervolgens verliest van Djokovic. Maar als die dan weer verliest van Berdych, maakt het niet uit. Dus vannacht is inderdaad cruciaal.
Mooi van Isner, maar nu wel erg jammer dat Russell niet mee doet. Maar wel gunstig voor Querrey. Jammer dat Anderson niet doordrukte, maar dat kan Zeballos mooi doen.
Stunt Wawrinka zou leuk zijn, maar niet als ie vervolgens verliest van Djokovic. Maar als die dan weer verliest van Berdych, maakt het niet uit. Dus vannacht is inderdaad cruciaal.