06-05-2008, 11:17 PM
mindlight Wrote:Nee. Dat zijn ze niet! Niemand behalve Nadal en vaak Federer zijn op gravel betrouwbaar.Haggie Wrote:mindlight Wrote:Haggie Wrote:mindlight Wrote:Haggie Wrote:mindlight Wrote:Nou Haggie, ik vind dat Ad toch de betere papieren heeft hoor. Ondanks dat Starace idd kan verliezen van Karlovic
Maar ik vind Andreev de favoriet tegen Monaco en Robredo gaat het niet redden tegen Davy.
Kom op zeg! Monaco niet de favoriet tegen Andreev. Moet niet gekker worden. Monaco heeft al een hoop goede resultaten dit jaar. Andreev komt er nog niet helemaal aan te pas.
Robredo in vorm, zoals gister, pakt gewoon Davy. Davy is een redelijke gravelaar, beter dan Mario maar niet dan Tommy.
We zullen het zien morgen!
Monaco goede resultaten? Hij valt me zwaar tegen dit jaar, had veel meer verwacht. Andreev speelt niet heel slecht hoor.
En Robredo in vorm? Tegen Chela die 80% van de punten al met de service weggaf? Davy is juist in vorm, en na Nadal en Federer wmb de beste gravelaar in het circuit.
Jij weet het altijd mooi te brengen ML. Jou team deze week zegt alleen andere dingen. Morgen verliest Andreev en ligt jou hele team alweer in duigen.
Tsja de 50/50 partijen van vandaag gingen verloren. Of wil je zeggen dat Lapentti duidelijk favoriet was tegen Volandri?
En ja als Andreev morgen verliest is mijn team van deze week idd waardeloos geworden. Maar dat zegt toch niets over de vorm van Davydenko en Robredo?
Volandri en Chela zijn echt heel onbetrouwbaar. Die neem ik alleen nog maar wanneer ze al een ronde verder zijn of wanneer ze tegen een anti gravel speler moeten. Vind het niet gek dat ze verloren. alle potten tegen een beetje gravelaar hebben ze moeite mee
Maar Robredo, Monaco en Lapentti zijm voor jou het toppunt van betrouwbaarheid?
Lapentti heb ik niet deze week, wilde geen keuze maken tussen 2 flapdrollen.
Monaco gaat gewoon langs Andreev en Djoko

He i’m back, koploper FTM 2018!