07-05-2008, 03:03 PM
Ad Wim Wrote:buurs Wrote:Vandaag de dag van de waarheid....Stepanek, Darcis en Mahut lijken me wat optimistisch maar voor de rest ben ik het er wel mee eens. Alleen Seppi zie ik toch echt wel als favoriet tegen Blake...
Aangezien nog geen enkele partij goed is gevallen, op Ancic na, heb ik er weinig vertrouwen in :|
Starace moet winnen van Karlo 55-45
Stepanek moet winnen van Ferrer 35-65
Darcis moet winnen van Djoko 25-75
Andreev moet winnen van Monaco 50-50
Almagro moet winnen van Nalbi 50-50
Bolelli moet winnen van Simon 50-50
Mahut moet winnen van Robredo 20-80
Ancic moet winnen van Davy 40-60
Seppi moet winnen van Blaaaak 50-50
Lapentti moet winnen van Nando 40-60
Ik hoop dat van Andreev, Almagro, Bolelli, Ancic, Seppi en Lapentti er 3 winnen [-o<
:-({|=
"Hij heeft misschien nog weinig tegenstand, maar dat is wat anders. En ook niet waar trouwens".
Mooi van Isner, maar nu wel erg jammer dat Russell niet mee doet. Maar wel gunstig voor Querrey. Jammer dat Anderson niet doordrukte, maar dat kan Zeballos mooi doen.
Stunt Wawrinka zou leuk zijn, maar niet als ie vervolgens verliest van Djokovic. Maar als die dan weer verliest van Berdych, maakt het niet uit. Dus vannacht is inderdaad cruciaal.
Mooi van Isner, maar nu wel erg jammer dat Russell niet mee doet. Maar wel gunstig voor Querrey. Jammer dat Anderson niet doordrukte, maar dat kan Zeballos mooi doen.
Stunt Wawrinka zou leuk zijn, maar niet als ie vervolgens verliest van Djokovic. Maar als die dan weer verliest van Berdych, maakt het niet uit. Dus vannacht is inderdaad cruciaal.