09-05-2008, 12:01 PM
buurs Wrote:Tja, je kiest ervoor om Nadal niet te nemen. Maar in plaats daarvan neem je allerlei knakkers die zwaar underdog zijn in hun komende partij (Mahut, Darcis, Stepanek, Canas). Dat lijkt me dus niet slim. Had dat geld dan gespaard en iemand genomen die de halve finale kan halen, zoals Robredo aangezien die in het zwakste kwart zat, dan kun je een echte klapper maken. Althans, dat lijkt me toch het meest logisch om te doen.Ad Wim Wrote:Heb je zoveel spelers Buurs, en dan heb je Robredo niet? #-o
komt hij weer aan....
als ik voor zoveel ga, dan ga ik alleen voor spelers met echte potentie die 1500+ kosten.
1e ronde tegen Chela en 3e ronde tegen Davy...
ik zag hem dus max. 15 punten halen net als jij....
ik heb jou geen enkele keer gehoord dat robredo een goede keuze van haggie was.
en nu begin je weer achteraf met dat gekakel.
ik heb nooit maar dan ook nooit robredo overwogen.
feli haggie met je gedurfde keuze =D>
En ik zag hem inderdaad waarschijnlijk niet meer dan 15 punten halen, maar je weet het dus nooit met Davy. Jij neemt Ancic toch ook, dus zo overtuigd was je niet van Davydenko, net als ik. En als Tommy zou winnen, zou hij ook een goede kans op de halve finale maken...
En ik ga dat risico natuurlijk niet nemen, aangezien ik niet zoveel budget meer over had en naast Nadal vooral kleintjes die al door waren wilde nemen.
Feyenoord? Het enige dat ik van Feyenoord weet, is dat ze uit het land van Ajax komen - Fabio Capello