27-07-2005, 11:48 AM
![[Image: offtopic.gif]](http://feyenoord.messagebase.nl/feyimages/smilies/offtopic.gif)
Quote:Alex: 'Mét Kalou heb ik een probleem minder'
26/7/2005 23:28
'Mijn moeilijkste tegenstanders zijn die twee van Feyenoord', zegt PSV-verdediger Alex deze week in Voetbal International. 'We hebben drie keer tegen ze gespeeld en Kuijt en Kalou vormen echt een levensgevaarlijk duo. Ik hoop dat Salomon Kalou naar PSV komt, dan heb ik in elk geval een probleem minder.'
De Braziliaan kijkt, net als zijn ploeg trouwens, terug op een weergaloos seizoen, maar hij bleef desondanks verstoken van een uitnodiging voor de Seleção, óók tot verwondering van de pers in zijn land. 'Ze vragen zich af waarom ik geen kans krijg. Dit jaar winnen we met PSV de Champions League, en dan kan de bondscoach niet meer om me heen. Als hij dan nóg niet belt, dan weet ik ook niet meer wat ik nog moet doen.'
'Ik heb er alle vertrouwen in, we hebben nog steeds een goed team', zegt Alex over de kleine leegloop bij zijn club. Een uitgebreid interview met de verdediger van PSV staat deze week in Voetbal International, die vanaf woensdag in de winkel ligt. Klik hier voor de inhoud van VI 30.
begint er weer een te zeiken over kalou. kunnen ze lekker over hun eigen selectie gaan praten? in deze komkommertijd is dit zeker het enige waar vi vragen over kan stellen?
ik weet alex dat deze 19 jarige speler je gedold heeft. maar erger: naast het feit dat de nederlandse media je kwaliteiten overschatten, ben je het zelf nog gaan geloven ook. het braziliaanse elftal, pfffffffffff.