12-05-2008, 07:04 PM
Granollers kan nog, die heeft gewoon 4 punten nu en zag ik als lichte favoriet tegen Bolelli, helaas. Almagro is inderdaad rampzalig, maar goed, als hij wel speelt, haalt hij met link 25 punten in dat stuk, dus zo'n slechte keuze vind ik het niet. Getuige ook genoeg andere managers die hoog staan als Woerdie, Omyaca en Andre die er gewoon voor gaan...
Ik zie Nadal hier gewoon niet winnen, en ik zag voor die 6000 euro elders meer dan 70 punten liggen.
Vandaag was matig, zeker na Almagro, maar wie weet stunt er bij mij ook zo'n kleintje zoals bij jou vorige week. 1 positieve uitschieter in de halve finale en ik maak een hoop goed tov Nadal. En ik zie Robredo en Monaco daar wel toe in staat... Dan nog hopen dat een of meer van mijn vele kleintjes stunten zodat ze 15 punten halen. Maar we zullen het zien...
Ik zie Nadal hier gewoon niet winnen, en ik zag voor die 6000 euro elders meer dan 70 punten liggen.
Vandaag was matig, zeker na Almagro, maar wie weet stunt er bij mij ook zo'n kleintje zoals bij jou vorige week. 1 positieve uitschieter in de halve finale en ik maak een hoop goed tov Nadal. En ik zie Robredo en Monaco daar wel toe in staat... Dan nog hopen dat een of meer van mijn vele kleintjes stunten zodat ze 15 punten halen. Maar we zullen het zien...
Feyenoord? Het enige dat ik van Feyenoord weet, is dat ze uit het land van Ajax komen - Fabio Capello