27-07-2005, 01:08 PM
Kezmania Wrote:Gelukkig heeft Maxwell zelf wel toegegeven dat hij een slecht seizoen gespeeld heeft. Dat is ook 1 van de redenen waarom hij misschien voor nog 1 jaar wil bijtekenen. :8:
Gelukkig heb ik mezelf hier ook nog nooit kunnen betrappen op een uitspraak dat hij een geweldig seizoen heeft gedraaid. :roll:
Ik zeg alleen dat het een top linksback is, en verder kent elke speler wel mindere seizoenen.
Kezmania Wrote:Jij mist de objectiviteit die ik wel heb. Bovendien vind je (net als enkele anderen) het nodig om namen van spelers te vervangen door racistische uitingen.
Ik noem Maduro toch ook geen roetmop.
Als ik tegen jou zeg dat je objectiviteit mist, kom jij met een tegenargument dat juist ik het mis ? Damn, zo'n goede hebben we nog niet gehad!
En sinds wanneer is een eetstaafje een racistische uiting ?
Kezmania Wrote:Verder vind je het constant nodig. randzaken in de discussie te betrekken.
Ik heb het toch ook niet constant over Zlaten die Sylvie neukt, over de misdaden van Patrick K, of over de affaire van Feyenoord met de FIOD over bepaalde transfers.
Ik betrek randzaken in een discussie ? We hadden het hier in oorsprong over Lee, jij kwam met de talenten van Ajax aanzetten, om eens over randzaken te beginnen. De pot verwijt, wederom, de ketel!
Kezmania Wrote:Maar verder interesseert het me vrij weinig wat jij van mij vind. Iemand die voortdurend randzaken en racistische uitingen gebruikt in een discussie, kan ze nooit helemaal op een rijtje hebben.
Maar ik vind het in elk geval fijn dat je jezelf een hele kerel vind. :o
Knappe constateringen, maar zoals hierboven al gezegd, de pot verwijt de ketel.... En dat 'knappe kerel' sloeg op jou, en dan alleen op je prachtige vergelijkingen ed.
En of ik ze op een rijtje heb zal je nooit weten, misschien zou je dat soort uitspraken kunnen laten, naar ik aanneem moet je iemand toch wel redelijk kennen om met dat soort dingen aan te komen. Toch knap dat je dat uit een voetbal-discussie kan halen....!