13-05-2008, 06:10 PM
Ad Wim Wrote:Het is een fout van de scheids, maar die herstelde hem gelijk. Elke andere tennisprof had gewoon die beslissing geaccepteerd, mede omdat de bal zo duidelijk uit was. Robredo riep de supervisor erbij, om door middel van een rare regel een punt te claimen wat hem overduidelijk niet toebehoort. Dat neem ik , en ik neem aan iedereen, hem kwalijk.omyaca Wrote:O nee hoor, ik heb Kohlschreiber niet eens. Deze wedstrijd was voor mij onbelangrijk, maar wat Robredo deed vind ik gewoon not done, en daarom hoopte ik vurig dat Kohl zou winnen.Och ja, ik kan me voorstellen dat als je het gezien zou hebben, dat je dan ook zo zou denken. Maar goed, jij bent het toch met me eens dat zulk soort dingen gescheiden worden van FTM-belangen?
Er zijn wel meer dingen not done (doping, 100.000 keer stuiteren voor je serveert, etc.), maar daar hoor je zelden iemand over...
En ik heb het niet gezien, maar de scheids gaf Tommy toch gewoon in eerste instantie gelijk? Is het dan dit een fout van de scheids, als blijkt dat dit niet meer terug te draaien is?