14-05-2008, 02:27 PM
waf Wrote:maar lindgren toch ook? daar boden ze ook 2 knopen en een kauwgombal voor.
Riemer van der Velde over de transfer van Huntelaar naar Ajax:
Quote:``Het tegenovergestelde van deze twee is onze voormalige spits Klaas Jan Huntelaar. Op goed moment komt hij bij me en zegt: ââ¬ËVoorzitter, ik ben hier nu een aantal seizoenen en wil graag hoger op.ââ¬â¢ Die ambitie kon ik billijken. Hij speelde gewoon open kaart. Ik heb Klaas Jan wel verteld dat we een goeie prijs voor hem zouden vragen. ââ¬ËDaââ¬â¢s primaââ¬â¢, zei hij. Op goed moment meldde AJAX zich bij ons voor Huntelaar en bood 2 miljoen. Daar konden wij hard om lachen en gaven hen te kennen dat we toch écht 10 miljoen wilden hebben, voor onze goalgetter. Klaas Jan vatte het sportief op: ââ¬ËVolgend seizoen loop ik hier toch gratis de deur uit, dus hebben jullie groot gelijkââ¬Â¦Ã¢â¬â¢ Veertien dagen later meldde men zich opnieuw en bood 4 miljoen. Ik heb ze daarop duidelijk gemaakt dat er onder de 10 miljoen niet viel te onderhandelen. Uiteindelijk zijn we een aantal weken verder op 9 miljoen uitgekomen en hebben bovendien bedongen dat SC Heerenveen bij een volgende transfer nog 1 miljoen overgema! akt kreeg, plús een leuk percentage van de transfersom. Zo werkt dat dus."
Oh, my god, we bought Kenny!