16-05-2008, 01:33 PM
Ik heb nog even het mailtje van Buurs erbij gepakt waarin hij een voorstel doet om de deadline naar zo 22.00 te verplaatsen.
Reacties:
André: eerdere deadline prima, maar niet zo 22.00 uur (voorstel zo. 24.00)
Mindlight: eerder prima, zo. 22.00 ook prima
Arco: eerder prima, maar dan zo. 24.00 of nog liever maandag
Cruijff: niet op zondag
Centre Court: verschuiven prima
Chiel Montagne: verschuiven prima
N.a.v. de reacties van Arco en Cruijff heeft maandagochtend vroeg de voorkeur boven zondagavond. Zaterdagavond/zondagochtend lijkt me i.v.m. hiermee en forumgedrag andere forummers sowieso niet wenselijk.
Blijft over als enige denkbare alternatieven: maandag 10.00 uur of maandag 22.00 uur.
Wil je altijd dezelfde deadline dan moet je maandag 22.00 uur nemen, omdat maandag 10.00 uur (b.v. Basel, Amerika) niet altijd mogelijk is.
Dus:
optie 1: vaste deadline op maandag 22.00 uur
optie 2: deadline op maandag 10.00 uur of maandag 22.00 afhankelijk wat die week het beste uitkomt. Deze deadline wordt ruim op tijd vastgesteld.
Reacties:
André: eerdere deadline prima, maar niet zo 22.00 uur (voorstel zo. 24.00)
Mindlight: eerder prima, zo. 22.00 ook prima
Arco: eerder prima, maar dan zo. 24.00 of nog liever maandag
Cruijff: niet op zondag
Centre Court: verschuiven prima
Chiel Montagne: verschuiven prima
N.a.v. de reacties van Arco en Cruijff heeft maandagochtend vroeg de voorkeur boven zondagavond. Zaterdagavond/zondagochtend lijkt me i.v.m. hiermee en forumgedrag andere forummers sowieso niet wenselijk.
Blijft over als enige denkbare alternatieven: maandag 10.00 uur of maandag 22.00 uur.
Wil je altijd dezelfde deadline dan moet je maandag 22.00 uur nemen, omdat maandag 10.00 uur (b.v. Basel, Amerika) niet altijd mogelijk is.
Dus:
optie 1: vaste deadline op maandag 22.00 uur
optie 2: deadline op maandag 10.00 uur of maandag 22.00 afhankelijk wat die week het beste uitkomt. Deze deadline wordt ruim op tijd vastgesteld.