16-05-2008, 04:01 PM
Box Brother Wrote:Doodzonde.... je bent toch een lachtertje als je de beste controlerende middenvelder van je land (van Bommel) en een van de beste aanvallende middenvelders met inmense ervaring (Seedorf) niet meeneemt ?
Dit EK gaat echt kansloos worden. Ben benieuwd wie er wel weer wilt spelen, en dan laat zien wat ze waard kunnen zijn, wanneer Bert bondscoach wordt.
Sorry Box, maar daar ben ik het abslouut niet mee eens. Dat van Bommel kan voetballen is geen discussie, maar hij heeft het op belangrijke momenten al zo vaak verneukt. Of zijn man laten lopen (minimaal al 2x op zeer belangrijke momenten en weet ik hoe vaak al waar dan toevallig niets uit kwam) of domme gele en rode kaarten oplopen (toevallig dit seizoen al 2x bij Bayern) en hij ligt ook niet heel lekker hoor in deze groep. Dus van Bommel was ik ook al heel snel klaar mee.
En Seedorf ziet gelukkig op tijd zelf indat hij niet mee moet. Ik was al bang voor weer discussie en gedonder tijdens of vlak voor het EK. Een zeer verstandig besluit van deze goede voetballer die bij het Nederlands Elftal meer niet goed heeft gedaan dan wel. Jammer, maar niet iedereen kan bij zijn club en bij de nationale selectie hetzelfde brengen (kijk naar Makaay). Ligt ook aan de stijl van voetballen. En zeg nou niet dat het aan van Basten ligt, want Seedorf heeft dit al met veel meer coaches gehad natuurlijk.
Ik ben nog steeds van mening dat je niet de 11 beste voetballers op moet stellen, maar het beste team van 11 spelers.
Ik heb er nog steeds (en ik roep dit al 2 jaar) vertrouwen in dat het Nederlands Elftal ver kan komen op dit toernooi. Natuurlijk heeft elke kampioen ergens in het toernooi een keer geluk nodig. Bij elk EK of WK kun je wel iets opnoemen van de latere kampioen waarmee ze gemazzeld hebben. Laat het geluk deze keer eens aan onze zijde zijn.
En we hebben met vd Sar, Sneijder, vd Vaart, van Persie, Huntelaar en v. Nistelrooij echt super kwaliteit in huis!!!
Alle wijzen komen uit het Oosten!