19-05-2008, 12:35 PM
Ik ben het effe kwijt nu. Ik tel nu 10 mensen voor de zondagochtend, terwijl er maar 9 hebben gestemd op de poll. Wie heeft er van onderstaand lijstje bij zondag nog niet gestemd of staat daar verkeerd?
En ik heb in het lijstje van maandagochtend nog maar 7 mensen staan terwijl er 9 op hebben gestemd in de poll en Woerdie ook
Lekker dit, helaas kun je geen openbare poll maken. Nu hebben er blijkbaar mensen gestemd die niet meedoen met FTM, aangezien er nu ook al 21 mensen gestemd hebben en er maar 20 actieve deelnemers zijn en Scholten heeft nog niet gestemd...
En ik heb in het lijstje van maandagochtend nog maar 7 mensen staan terwijl er 9 op hebben gestemd in de poll en Woerdie ook

Lekker dit, helaas kun je geen openbare poll maken. Nu hebben er blijkbaar mensen gestemd die niet meedoen met FTM, aangezien er nu ook al 21 mensen gestemd hebben en er maar 20 actieve deelnemers zijn en Scholten heeft nog niet gestemd...
Quote:Zondag 10 uur:
Buurs
Mindlight
Omyaca
CC
Kooltje
Chiel
Overdune
Stille
Tim Army
Haggie
Maandag 10 uur:
Ad
Mitch
Andre
Woerdie
Cruijff
Aadje
Arco
Maandag 22 uur:
Mac
Kraai
Feyenoord? Het enige dat ik van Feyenoord weet, is dat ze uit het land van Ajax komen - Fabio Capello