19-05-2008, 11:57 PM
centre court Wrote:16 partijen waaruit zeker een aantal zekerheidjes zullen komen. Prompt gooit iedereen 3 a 4 duizend euro erin voor die zekerheidjes en worden de verschillen weer bepaald met 8 a 9 duizend euro. Haal hier Nadal af voor 6000 en je hebt 20 standaard teams.Tja, het ligt er natuurlijk maar aan welke partijen.
En dan nog, de deadline lag bij TM altijd op maandag 22 uur en toen waren er al 32 partijen (vorig jaar zelfs meer) partijen gespeeld. En toen hadden we altijd al genoeg verschillende teams. Je zegt zelf dat je bij de grote toernooien altijd het verschil maakte. Het is gewoon een heel groot schema met genoeg keuzes, zeker met een vrij beperkt budget.
Ik vind het ook leuker hoor, als het praktisch prima kan, zoals bij IW en Miami bijvoorbeeld. Maar ik vind de andere argumenten dus zwaarder wegen en nu bij RG zie ik echt nog wel genoeg keuzes als je deadline na 1 dag spel zet.
Feyenoord? Het enige dat ik van Feyenoord weet, is dat ze uit het land van Ajax komen - Fabio Capello