20-05-2008, 10:11 AM
Ad Wim Wrote:4,94 is gewoon nog dik 5 natuurlijk. Je zal nog van heel wat 4tjes moeten winnen, wil je 4 worden aangezien je waarsch al veel gespeeld hebt dit jaar.
ik zeg toch ook niet dat ik zomaar even 4 wordt.
maar ik kom wel in de buurt.
ga deze zomer een aantal 4 en 5 toernooien spelen, wanneer ik dit spel kan handhaven, kan ik in de 4 mijn potjes ook winnen.
heb 6 partijen gespeeld, waarvan 5 gewonnen en 4 in 2 sets.
zondag tegen een 4,95 gespeeld en gewonnen met 6-3 6-3.
Hij was vorig jaar nog 4 en maar 1 partij verloren in de heren 3e klasse zondag.
voornamelijk tegen 4-spelers gespeeld.
"Hij heeft misschien nog weinig tegenstand, maar dat is wat anders. En ook niet waar trouwens".
Mooi van Isner, maar nu wel erg jammer dat Russell niet mee doet. Maar wel gunstig voor Querrey. Jammer dat Anderson niet doordrukte, maar dat kan Zeballos mooi doen.
Stunt Wawrinka zou leuk zijn, maar niet als ie vervolgens verliest van Djokovic. Maar als die dan weer verliest van Berdych, maakt het niet uit. Dus vannacht is inderdaad cruciaal.
Mooi van Isner, maar nu wel erg jammer dat Russell niet mee doet. Maar wel gunstig voor Querrey. Jammer dat Anderson niet doordrukte, maar dat kan Zeballos mooi doen.
Stunt Wawrinka zou leuk zijn, maar niet als ie vervolgens verliest van Djokovic. Maar als die dan weer verliest van Berdych, maakt het niet uit. Dus vannacht is inderdaad cruciaal.