22-05-2008, 10:49 PM
Ik speel in de top van de V (sta keurig 2e), maar dit seizoen nog niet boven de 50.000 toeschouwers mogen verwelkomen. Misschien komende zondag ,als ik thuis speel tegen de nummer 4.
Normaalgesproken zijn er meer toeschouwers als je tegen een hoger geplaatst team speelt:
1. The Last Episode........4e wedstrijd.....39.958...zware regenbuien
2. Verantwoord Frituren....n.v.t.
3. WV Zat 20................1e wedstrijd.....37.538...zonnig
4. Kennenievoetballeh.....7e wedstrijd......a.s. zondag
5. The Dutchies.............6e wedstrijd.....48.805...bewolkt met zon
6. Cocoa Brovaz............2e wedstrijd.....35.879...zware regenbuien
7. Innekes...................5e wedstrijd.....44.913...bewolkt zonder zon
8. Equipe Drammatico.....3e wedstrijd.....39.383...bewolkt zonder zon
Okay, de teams stonden ten tijde van de wedstrijden niet op deze posities. De winnende reeks kunnen we buiten beschouwing laten; ik win es wat, ik verleis es wat en speel af en toe tussnedoor wat gelijk. Dat is over het gehele seizoen wel zo'n beetje gelijk. Gevalletje pech, als ik het zo zie.
Tegen de nr.1 zware regenbuien (we stonden toen ook nr.1 en nr.2), tegen de nummer 3 de eerste wedstrijd (mood supporters nog neutraal). Dan mot het zondag maar....
Dit jaar viel het me gewoon op, dat ik vorig jaar (toen ik lager eindigde) toch een keer bijna 60.000 toeschouwers had en dit jaar nog niet.
Normaalgesproken zijn er meer toeschouwers als je tegen een hoger geplaatst team speelt:
1. The Last Episode........4e wedstrijd.....39.958...zware regenbuien
2. Verantwoord Frituren....n.v.t.
3. WV Zat 20................1e wedstrijd.....37.538...zonnig
4. Kennenievoetballeh.....7e wedstrijd......a.s. zondag
5. The Dutchies.............6e wedstrijd.....48.805...bewolkt met zon
6. Cocoa Brovaz............2e wedstrijd.....35.879...zware regenbuien
7. Innekes...................5e wedstrijd.....44.913...bewolkt zonder zon
8. Equipe Drammatico.....3e wedstrijd.....39.383...bewolkt zonder zon
Okay, de teams stonden ten tijde van de wedstrijden niet op deze posities. De winnende reeks kunnen we buiten beschouwing laten; ik win es wat, ik verleis es wat en speel af en toe tussnedoor wat gelijk. Dat is over het gehele seizoen wel zo'n beetje gelijk. Gevalletje pech, als ik het zo zie.
Tegen de nr.1 zware regenbuien (we stonden toen ook nr.1 en nr.2), tegen de nummer 3 de eerste wedstrijd (mood supporters nog neutraal). Dan mot het zondag maar....
Dit jaar viel het me gewoon op, dat ik vorig jaar (toen ik lager eindigde) toch een keer bijna 60.000 toeschouwers had en dit jaar nog niet.
Oh, my god, we bought Kenny!