28-05-2008, 12:15 PM
Hij is begonnen als coach bij Derby en werd toen ontdekt door Man U en heeft een aantal jaar als rechterhand van Sir Alex gewerkt, toen ze de champions league wonnen.
Daarna werd hij manager bij Middlesborough en heeft in 5 jaar tijd de ploeg:
1) De eerste cup ooit laten binnenhalen (Carling Cup) en daarmee uefa cup verdient.
2) Het jaar daarop de club voor het eerst in de geschiedenis via de positie in de league zich laten plaatsen voor de uefa cup.
3) In 2006 stond Middlesborough ook nog in de uefa cup finale na winst op oa Roma, Stuttgart, Basel en Steaua Bucharest.
Hij ging in 2004 met Sven Goran Eriksson mee naar Euro 2004 in Portugal.
Daarna werd hij bondscoach van Engeland en wist zich niet te kwalificeren voor Euro 2008.
Daarna werd hij manager bij Middlesborough en heeft in 5 jaar tijd de ploeg:
1) De eerste cup ooit laten binnenhalen (Carling Cup) en daarmee uefa cup verdient.
2) Het jaar daarop de club voor het eerst in de geschiedenis via de positie in de league zich laten plaatsen voor de uefa cup.
3) In 2006 stond Middlesborough ook nog in de uefa cup finale na winst op oa Roma, Stuttgart, Basel en Steaua Bucharest.
Hij ging in 2004 met Sven Goran Eriksson mee naar Euro 2004 in Portugal.
Daarna werd hij bondscoach van Engeland en wist zich niet te kwalificeren voor Euro 2008.
Vuistdikke stralen diarree vochten zich met spetterend geweld een uitweg uit mijn darmen. Een misselijkmakende stank drong mijn neusgaten binnen en veroorzaakte een nieuwe eruptie. Dit keer vond de juichende salmonellakolonie zich een weg naar boven. Met tranende ogen zag ik mijn kots langzaam van de wc-deur naar beneden druipen