02-08-2005, 02:57 PM
Djabs Wrote:Kalou heeft vorig jaar in de halve finale van de beker verloren tegen een team dat een half B-elftal opstelde en Feyenoord van de mat speelde.
Ik vind het niet onlogisch dat een zaakwaarnemer als Rodger Linse goede contacten heeft met PSV. Als een speler aangeeft weg te willen doet PSV nooit moeilijk en laat de speler zijn gang gaan. (En kom nou niet met van Bommel aanzetten: iedereen weet dat hij graag wilde blijven nadat Cocu zich weer in Eindhoven had gemeld). Ook voor Kalou zou dat ideaal zijn; weer nieuwe commissies en extra geld voor Linse (de man moet ook leven :razz: ) zijn natuurlijk nooit weg voor de zaakwaarnemer.
Toch kan ik me op dit moment goed voorstellen dat je een speler als Kalou liever bij PSV laat spelen als bij Feyenoord. Met alle respect: het huidige team van Feyenoord is niet te vergelijken met dat van Ajax en PSV.
Ik denk dat PSV wel meer over heeft voor Kalou dan die 8 miljoen die genoemd zijn: je zou echter een slechte onderhandelaar zijn als jen u al een hoger bedrag noemt. Feyenoord moet ook eerst naar beneden van die achterlijke 18 miljoen die daar genoemd is.
Theo van Seggelen op radio 1: "Kalou heeft een goede kans in een arbitragezaak, op basis van verbetering van positie".
Jack van Gelder bij Evers: "8 miljoen is een goede prijs". Jack blijft een neus, maar hier heeft ie wel een punt. :wink:
je presenteert hier om te beginnen een eigen zienswijze als feit. maar dat paapsvee met een half b elftal speelde is onzin en ook dat fainoid weggespeeld werd is onzin. dat je na een 1-0 voorsprong wat naar achteren leunt hoeft niet perse door paapsvee veroorzaakt te worden. in de andere wedstrijd werd het 3-3. paapsvee was beter, maar de media vonden het erg leuk om te schrijven dat het veel beter was (wat louter zo oogde omdat de 0-1 zo snel viel, dat er dan gaten vallen is normaal).
misschien is fainoid niet zoveel sterker geworden, hoewel fainoid sterker is dan menigeen suggereert. het is mode om een beetje badinerend over fainoid te doen, volgens mij ten onrechte. als het anders was zou ik dat heus zeggen hoor. het verschil tussen plaats 2 en 4 vorig jaar was echt niet zo groot, kwam vnl door die pot tegen den bosch. wat je bovendien vergeet te vertellen is dat paapsvee is verzwakt, alleen al door bommel. is gewoon een slok op een borrel. maar ook was park imo belangrijker dan menigeen denkt.
paapsvee wil zich nu voordoen als de grote reus in nederland, en dat op basis van 1 seizoen dat het toevallig een beetje op z'n plek viel. doe maar wat minder blabla hoor.
ook het 'feit' dat fainoid niet te vergelijken is met ajakkes en paapsvee is veel te dik aangezet. het zou zo kunnen zijn dat fainoid (iig geval over een langere periode) de minste van de 3 is, maar zo 'n groot verschil als jij het wil doen lijken is er niet (zo hebben we op dit moment gewoon de beste aanval) en bovendien: volgend jaar kan alles weer anders zijn.
dat ik bommel niet als voorbeeld mag gebruiken is natuurlijk idioot. ook voordat cocu er was wilde hij al naar het buitenland. ik geef kalou ook kans in een arbitragezaak. kans heb je altijd, en onwerkbare situatie heb je zo. voor mij magtie weg voor 12 mio. als paapsvee weet dat we nee zeggen tenzij er robbenachtige bedragen komen moeten ze niet met een tweede bod van 8 mio komen, maar gelijk het achterste van de tong laten zien.
gelukig zijn er op het paapsvee-forum ook paapsveesupporters die deze handelwijze van paapsvee laakbaar vinden. van jou en bredanaar had ik ook wel een neutralere visie verwacht. als fainoid dit zou doen zou ik het iig afkeuren.