02-08-2005, 04:29 PM
Aukinho Wrote:ik kan me wel vinden in deze woorden. er wordt nu gedaan alsof psv de komende jaren op de sloffen kampioen gaat worden en feyenoord niks meer voorstelt, maar in november kan dit weer geheel anders zijn. ploegen worden vaak zo goed of zo slecht afgeschilderd als de laatste wedstrijden. pas als je over de laatste 10 jaar gaat kijken kan je zeggen dat psv en ajax wel van een ietsjes hoger niveau zijn dan feyenoord, maar dat verschil wordt nu belachelijk groot gemaakt.
Nou ik ga er niet vanuit dat PSV op sloffen kampioen wordt.
Het vertrek van Van Bommel en vooral Park moet eerst maar eens opgevangen worden. Ajax is op papier alleen maar sterker geworden. En AZ moet bewijzen dat het geen eendagsvlieg is.
Dat het verschil tussen AZ en Feyenoord afgelopen seizoen zo klein was, had o.a. te maken met de EC wedstrijden van AZ. AZ kon blessures en vermoeidheid niet opvangen in de te kleine selectie.
Van Feyenoord verwacht ik meer dan vorig seizoen, maar ik zie ze geen kampioen worden. Wel zie ik NAC heel hoog eindigen, die hebben gigantisch versterkt, dus ik ben benieuwd hoe ze het gaan doen.