02-08-2005, 05:42 PM
waf Wrote:1.ja, in de verlenging had feyenoord ook 3x gewisseld. hadden wij ook een b-elftal. wat een gelul.
2. ik had ook niet verwacht dat psvee vorig jaar kampioen zou worden. het zegt allemaal weinig. als je kuijt en kalou voor 30 mio verkoopt sta je er financieel goed voor, maar dan nog kun je geen spelers halen die goed genoeg zijn. datzelfde probleem hebben ajakkes en psvee. dure spelers zijn net zo onzeker (lazovic). wellicht is het gedwongen worden tot simpele oplossing wel beter.
3. gloryhunters zitten overal. 22.000 joh? gekkenhuis. wat een drukte! moest er veel cake gesneden worden? :razz:
4. dat risico voor doorverkoop moet bij psvee liggen. redenen te over om niet akkoord te gaan met zo'n constructie. bv fainoid zit niet aan de onderhandelingstafel om over haar 25% te waken.
5. je vergeet de rol van linsse, die ook bij persie al speelde. kalou verzint dit zelf echt niet hoor, dit is hem aangepraat. en linsse heeft hem, met zijn psvee-link (en waarschijnlik ook een chelsea-link), gekgemaakt. niet in het belang van de speler, maar met name in het belang van zichzelf, en waarschijnlijk die hinnik.
ik zeg nergens dat het mis is om een bod te doen trouwens, maar feyenoord mag ook nee zeggen tegen een bod en feyenoord mag ook geen zin hebben om op basis van dat bod aan tafel te gaan zitten. en dan moet je niet als ene klein kind een laag spel spelen, maar gewoon wel een aanvaardbaar bod doen. maar goed, als je dit gepeur laakbaar vindt ben je opeens een moraalridder. de omgekeerde wereld.
-- Feyenoord begon al met een B-elftal, maar dat is om andere redenen. :wink:
-- Vayrynen en Simons zijn duurdere spelers, maar in mijn ogen meer zekerheidjes dan Lazovic en Farfan die ook voor 5-6 miljoen gehaald werden.
-- Er waren ook Versatel ballonnen die schaars geklede dames uit hun BH's haalden. Dezelfde dames deelden ook ijsjes uit: "Wil je een raket? Je vader heeft er al een".
-- De rol van Linse vergeet ik helemaal niet (zie vorige posts): hij weet dat hij met PSV zaken kan doen op een manier die hem aanstaat. Kalou verkopen aan een Europese topclub en zelf veel centen opstrijken.
-- Waar speelt PSV nu 'als een klein kind laag spel'? Door op de open dag te reageren op vragen over Kalou? Beide clubs kunnen/willen voorlopig niet voldoen aan de eis van de speler, maar dat verandert niets aan de situatie dat PSV Kalou graag wil aantrekken. Het enige gedrag dat in deze soap eventueel 'laakbaar' ligt in de antwoord op de vraag hoe Kalou er ineens bij komt dat hij naar PSV wil; het antwoord op deze vraag moet je naar mijn mening eerder bij Rodger Linse dan bij PSV zoeken.
-- Feyenoord mag inderdaad zelf weten wat het doet; Als Feyenoord het wil aan laten komen op een arbitrage-zaak moet het dat helemaal zelf weten, als ze nog 10 jaar doorwillen met Wotte en van den Herik; fine. Als ze Kalou 2 jaar plees willen laten schrobben in de Kuip, ook best.