02-08-2005, 11:18 PM
Ben zelf ook bij Feyenoord tegen Hertha geweest. Ik snap niet zo heel goed dat er zoveel positieve berichten verschenen n.a.v. die wedstrijd. Zo liet Ostlund zien dat hij niet geschikt is voor Feyenoord en duidelijk het niveau niet aankan. Greene speelde in het centrum en deed dit redelijk. Ik vermoed dat Greene rechtsback wordt en dat Saidi, die tegen Hertha op de bank begon, weer in het centrum zal plaatsnemen. Ik vind Feyenoord er achterin niet op vooruitgegaan. En volgens mij was dat vorig jaar het grootste probleem. Een matige opbouw en veel knullige verdedigingsfouten. Een man die voor de verdediging moet gaan spelen is Schreuder.
Schreuder kreeg tegen Hertha veel ruimte en hield het spel simpel en sober. Hij heeft een prachtige trap en kan behoorlijk lijnen uitzetten en coachen. Vraag me alleen af of hij geschikt is voor de top. Ik vind hem wat traag.
Ik vind Pardo een mooi-weer-voetballer en lang niet zo goed als Goor. Ik denk dat Feyenoord Goor nog het meeste gaat missen. Hofs vind ik talentvol. Hij moet alleen nog erg veel leren. Krijgt teveel gele kaarten en speelt op belangrijke momenten nog iets te onrustig.
Voorin is alles voor elkaar, maar voor hoelang nog? Misschien gaan Kuyt en Kalou beide wel weg.
Zoals Feyenoord er nu voorstaat, komen ze niet verder dan plaats 3.
Schreuder kreeg tegen Hertha veel ruimte en hield het spel simpel en sober. Hij heeft een prachtige trap en kan behoorlijk lijnen uitzetten en coachen. Vraag me alleen af of hij geschikt is voor de top. Ik vind hem wat traag.
Ik vind Pardo een mooi-weer-voetballer en lang niet zo goed als Goor. Ik denk dat Feyenoord Goor nog het meeste gaat missen. Hofs vind ik talentvol. Hij moet alleen nog erg veel leren. Krijgt teveel gele kaarten en speelt op belangrijke momenten nog iets te onrustig.
Voorin is alles voor elkaar, maar voor hoelang nog? Misschien gaan Kuyt en Kalou beide wel weg.
Zoals Feyenoord er nu voorstaat, komen ze niet verder dan plaats 3.