02-08-2005, 11:39 PM
Tripplexxx Wrote:Ik vermoed dat Greene rechtsback wordt en dat Saidi, die tegen Hertha op de bank begon, weer in het centrum zal plaatsnemen. Ik vind Feyenoord er achterin niet op vooruitgegaan. En volgens mij was dat vorig jaar het grootste probleem.
nee, (imo) was het middenveld vorig jaar het grootste probleem. de verdediging kon de fouten van het middenveld niet behappen. het was gewoon te aanvallend (vandaar ook die vele goals).
nu speelt koeman waar ik heel het vorig jaar om geroepen heb, 4-3-3 met de punt naar achteren. net zoals ajakkes, psvee en az. gullit heeft dat even geprobeerd, maar met bosschaart (en die kan dat niet).
schreuder is een van de weinigen die die positie aankan. hij is idd wat traag, zijn handelingssnelheid kan beter, maar hij stelt zich slim op en heeft idd een goeie traptechniek. hij is een goeie optie. ik vind hem niet minder dan die vogel (sterker nog, ik vind hem beter met intercepties). met ono en hofs (of ghali) heb je dan een aardig middenveld, waarin je zekerheid hebt ingebouwd. eigenlijk is het alleen vervelend dat castelen niet echt meeverdedigt. (ik zou hem dan ook pas inzetten als je veel kan counteren en beginnen met hofs op die positie).
ostlund speelde vond ik niet slecht. maar idd, als saidi terugkomt verhust greene naar rechtsback (morgen tegen coventry). saidi/bahia is een redelijk centraal duo. ennuh, tot slot, zoveel knulligheden in de verdeding waren er niet (jammer dat die 2 duitsers er uit gestuurd werden).