05-06-2008, 11:37 PM
Voor D'r an.
een Heracles-supporter van SoccerQuest.nl:
een Heracles-supporter van SoccerQuest.nl:
Quote: Ik ben gisteren bij de sponsoren bijeenkomst geweest en daar werd tekst en uitleg gegeven over de Garcia afwikkeling. Het is niet aan mij om jullie de details te vertellen maar feit is dat Garcia NIET meer zou verdienen bij Vitesse dan bij Heracles. Dus iedereen die nu dacht dat Vitesse meer kan en wil betalen als Heracles voor deze speler heeft het mis! Hij was deze week MONDELING rond met Heracles, hij heeft zijn woord gegeven a/d club. Maar hij en zijn zaakwaarnemer zijn met het voorstel van Heracles gaan shoppen en het was gisteren binnen Heracles bekend dat er een 3e club in beeld was. Welke was niet bekend. (edit Mukkus: waarschijnlijk FC Groningen) Toen heeft Heracles gezegd, zoek jij het maar lekker uit mijnheer Garcia!! Want een man een man een woord een woord en daar is geen speld tussen te krijgen, hierin heeft Heracles in mijn optiek op de juiste wijze gehandeld. Heracles is heel ver met hem gegaan, een uitstekend salaris geboden, maar mijnheer houdt zich niet aan de mondelinge afspraken. Er is maar een actie daartegen, opzouten met die man, hij past niet bij een club als Heracles. Het is jammer voor ons want ik had hem er graag bijgehouden maar de club heeft juist gehandeld.
Verder moet ik het nog zien of hij bij een subtopper zal slagen, want bij zo'n club lopen ook genoeg goede spelers rond. Meer egotrippers als bij Heracles, spelers die zichtzelf belangrijk vinden en geen stapje extra willen verzetten omdat mijnheer Garcia weer balverlies heeft geleden op het middenveld en niet gaat meeverdedigen!
Oh, my god, we bought Kenny!