12-06-2008, 08:44 PM
Quote:Denk niet dat hij met 33/44/55 jouw raise PF zou callen
que????????????? waarom niet? zelfs fullring is dat standaard toch?
maar ik denk dat ie met 33/44/55 je niet zou raisen op deze flop. Heel misschien wil ie je niet laten drawen maar er zitten maar weinig draws in jouw range op dit board.
Ik denk eerder dat hij zelf een overpair heeft in de range 77-JJ of zelf een draw...56s, 66, 22 iets in die trant. De vraag is dan wat is slimmer, een call om hem te laten bluffen op de turn of een push. Ik neig naar een push omdat je uit positie zit. Stel je callt hier en je checkt vervolgens naar hem toe, als hij een draw heeft zal hij bijna altijd behind checken om zo gratis te drawen en vervolgens te folden op jouw riverbet.
Ik zit net even te denken...je komt best kut uit qua stacks. Je kan nooit meer een raise doen zonder committed te zijn. Is het in dit soort gevallen misschien niet slimmer om een vrij kleine flopbet te maken? 3.5 ofzo, als hij dan raised zal hij waarschijnlijk naar 11/12 raisen. Dan kun jij een relatieve kleine reraise doen en dan denkt hij misschien nog fold equity te hebben. Maar goed je geeft hem wel weer betere odds om zo te flatcallen met zn draw...weet niet of dat tegen elkaar opweegt dus.