16-06-2008, 09:31 AM
kooltje Wrote:Ik bedoel met een ploeg in vorm, een ploeg die dodelijk is voor de goal. Zoals Nederland momenteel. Alleen van Nistelrooy miste wat kansen tegen Italie.
Qua veldspel was Frankrijk inderdaad niet slecht, lekker aggressief en aanvallend.
niet slecht?
frankrijk was gewoon de betere ploeg. ik heb nog nooit zo'n geflateerde 4-1 gezien.
maar het was wel een terechte overwinning, want als de tegenstander ze niet maakt, en jij wel 4, dan verdien je de 3 punten.
ik ben misschien azijn zeiker, maar ik vond het buiten de eerste 15 minuten niet heel overtuigend. frankrijk begon beter, maar met heel geconcentreerd en messcherp spel werd dat goed bestreden. na de goal vond ik frankrijk echt beter, maar het dat komt ook een beetje door die voorsprong. je zat de hele wedstrijd met samengeknepen billen (ook omdat ik naast flixie zat uiteraard) en toen de 2-0 uit de lucht viel leek frankrijk klaar, maar dat ws pas na de 3-1.
mooie goals, maar ik heb er een hard hoofd in als we of frankrijk of italie in de halve finale treffen. ploegen die beter zijn en ook nog eens getergd zijn dubbel zo gevaarlijk.
eigenlijk bedoel ik dat ook met het 'niet te vroeg pieken'.....