16-06-2008, 05:36 PM
Treesong Wrote:Je zin klopt grammaticaal van geen kant, zet het dan meteen goed neer. Nu moet je tien minuten verspillen om die open deuren van je toe te lichten.
het is niet echt een mooie zin, maar grammaticaal klopt hij prima. bovendien zit ik hier niet op een dichtersforum.
Quote:Elk team dat geconcentreerd speelt, speelt beter dan als ze niet geconcentreerd spelen.
nu heb ik het voor tokkies uitgelegd en in 2 gedeelten geknipt en dan nog leg je me een stelling in de mond. werkelijk ongelooflijk. deze stelling hierboven heb ik nergens opgeschreven. daarnaast vraag ik me af of het idd zo evident is als ji wilt doen voorkomen.
Quote:Hoe lang heb je over die wijsheid moeten nadenken?
ik heb daar uberhaupt niet over nagedacht. als oranje niet geconcentreerd voetbalt vind ik het matig. het verval is te groot. dat verval is niet bij elke ploeg hetzelfde. zolang er geconcentreerd gevoetbald wordt vind ik het voetbal het predikaat goed verdient. dat is geen baanbrekende stelling, ik heb ook nergens gezegd dat ik hier alleen maar baanbrekende stellingen etaleer. ik zeg dat omdat velen euforisch zijn.
Quote:En is er één team dat 90 minuten lang geconcenteerd kan voetballen?
ja, ik heb wel eens teams 90 minuten lang geconcentreerd zien voetballen.
Quote:Lijkt me niet, anders zou elke wedstrijd op 0-0 eindigen.
dit is wel een baanbrekende en wat mij betreft ook een ontzettend domme stelling: als beide teams geconcentreerd spelen eindigt de wedstrijd in 0-0. dus dan vallen er geen doelpunten? hoe kom je er bij?. is elk doelpunt een gevolg van concentratie gebrek? en gekker, kun je niet geconcentreerd zijn EN fouten maken? interessant, dat sluit je uit in 1 stelling.
Quote:Jij vond ze minder dan Italië en Frankrijk, ik vond alleen Frankrijk beter, en als ze zich iets beter hadden geconcentreerd, was er door hen zeker meer gescoord.
ja, ik vond ze allebei beter en als ze beter geconcentreerd waren hadden wij nu op 0 punten gestaan. maar wij hebben de punten en wij gaan door.
Quote:Verder is een voorsprong altijd leuk en makkelijker voetballen dan andersom. Weet ook iedereen.
ik zeg ook niet dat dat baanbrekend is, het is alleen interessant om op een voetbalforum te bespreken hoe dit oranje zou voetballen of zou moeten voetballen en zou kunnen voetballen als ze op achterstand komen of als de tegenpartij zich ingraaft. daar gooide mukus een balletje over op. en dan kun je daar op in gaan, of als je het niet interessant vindt kun je je muil houden, of, nog treuriger, je plaatst een gaap smiley.