17-06-2008, 11:27 AM
LouisVanGaal Wrote:Birger Wrote:denk je dat het verstandig is om je opstelling voor heel het seizoen al in je speech te steken?
Nee; dat is niet verstandig en ik heb gemerkt dat heel veel mensen uit mijn speech afleiden dat ik 'altijd' met deze formatie zal spelen. Dat ga ik natuurlijk niet doen. Ik bedoelde te zeggen dat 3-5-2 (met 2 CDs en 4 IMs) mijn favoriete opstelling is voor het Nederlands elftal.
Maar wat ga je nou concreet realiseren? Ik zie je alleen maar achteruit trappen naar de concurrentie en naar het beleid van het Nederlands Elftal de afgelopen jaren. Ik zie hier geen toekomstvisie, behalve dat je het over winnaarsmentaliteit hebt. Hoe wil je die winnaarsmentaliteit in Hattrick profileren?
Quote:Aan de hand van die tactiek en enkele ideeën die ik heb met betrekking tot selectie spelers, durf ik als enige kandidaat te beloven dat ik een medaille met het Nederlandse team ga halen.
Welke ideeën m.b.t. selectie van spelers?
En over winnaarsmentaliteit gesproken....
Quote:En als ik geen medaille haal dan heb ik het gewoon ontzettend slecht gedaan en dien ik daar keihard op afgerekend te worden.Hoe wil je afgerekend worden? Geef je je HT-team (winnaarsmentaliteit!) op of mogen mensen even een daggie hun gal spuwen in een forumtopic wat 24 uur later alweer in de vergetelheid is geraakt....
Ik word hier niet warm of koud van zo'n betoog. Natrappen kan iedereen, structureel beleid uitzetten is een tweede. Dat mis ik.
Oh, my god, we bought Kenny!