06-09-2004, 06:57 PM
Ook hier redelijk tevreden met de stats:
CdF Marshall
Spelersrapport en teamopstelling
Type wedstrijd: normaal
Tactiek: normaal
Tactiekvaardigheid: (-----)
Middenveld: slecht (hoog)
Rechterverdediging: matig (hoog)
Centrale verdediging: goed (hoog)
Linkerverdediging: matig (heel laag)
Rechteraanval: zwak (hoog)
Centrale aanval: matig (laag)
Linkeraanval: slecht (heel laag)
Ik speelde 4-4-2 met een linkervleugel geherpositioneert tot CV en een linkerverdediger geherpositioneert tot IM. Dat verklaart de linkerkant
Echter slecht mid is niet verkeerd, dat is wat? matig-redelijk in oude stats?
Ik ga voor financiele groei. Stadion is uitgebreid van 25k naar 40k en zat gisteren voor het eerst alweer vol... 261k schoon in het handje! Volgende week hopelijk weer.
In ieder geval hoeft het stadion dus niet meer uitgebreid te worden, coach moet nog wel gepromoveerd worden maar ik twijfel nog over het moment van promoveren...
Dus alle inkomsten die ik nu ontvang zijn vrijwel vrij te besteden. twee thuiswedstrijden nog te gaan levert rond de 400-450k op, tel daar de verkoop van waarschijnlijk 3 formidabele verdedigers bij op en ik zou rond de 2,5-3M te besteden moeten hebben (of reken ik nu teveel??). Wat daar nu mee te doen?
CdF Marshall
Spelersrapport en teamopstelling
Type wedstrijd: normaal
Tactiek: normaal
Tactiekvaardigheid: (-----)
Middenveld: slecht (hoog)
Rechterverdediging: matig (hoog)
Centrale verdediging: goed (hoog)
Linkerverdediging: matig (heel laag)
Rechteraanval: zwak (hoog)
Centrale aanval: matig (laag)
Linkeraanval: slecht (heel laag)
Ik speelde 4-4-2 met een linkervleugel geherpositioneert tot CV en een linkerverdediger geherpositioneert tot IM. Dat verklaart de linkerkant

Echter slecht mid is niet verkeerd, dat is wat? matig-redelijk in oude stats?
Ik ga voor financiele groei. Stadion is uitgebreid van 25k naar 40k en zat gisteren voor het eerst alweer vol... 261k schoon in het handje! Volgende week hopelijk weer.
In ieder geval hoeft het stadion dus niet meer uitgebreid te worden, coach moet nog wel gepromoveerd worden maar ik twijfel nog over het moment van promoveren...
Dus alle inkomsten die ik nu ontvang zijn vrijwel vrij te besteden. twee thuiswedstrijden nog te gaan levert rond de 400-450k op, tel daar de verkoop van waarschijnlijk 3 formidabele verdedigers bij op en ik zou rond de 2,5-3M te besteden moeten hebben (of reken ik nu teveel??). Wat daar nu mee te doen?
'De meerderheid van de bevolking bestaat nu eenmaal uit randdebielen. Ik
zeg het misschien wat cru, maar zo is het wel.' (Prof. Dr. M. van Rossem)
zeg het misschien wat cru, maar zo is het wel.' (Prof. Dr. M. van Rossem)