06-09-2004, 07:00 PM
Laatste weken van het seizoen zijn de prijzen altijd ietwat lager als ervoor Marsh. Dus of je traint ze door en verkoopt ze vlak voor het nieuwe seizoen (met ts-daling als risico) of je casht zometeen en neemt genoegen met (waarschijnlijk) iets minder geld.
En wat je met dat geld kan? Ik zou ten alle tijde je team versterken en 3 vertrekkende verdedigers betekent ook weer 3 nieuwe trainee's, misschien kan je eens aan de 17 jaar/uitstekend verdedigen gaan, oftewel echte toppers kopen...
Ik ga ook steeds wat levels omhoog in het kopen van mijn trainee's, begin van het seizoen bijna 2 miljoen aan uitgegeven voor 3 trainee's.....
Maar dan heb je wel wat..
(7e plek in div V....haha)
En wat je met dat geld kan? Ik zou ten alle tijde je team versterken en 3 vertrekkende verdedigers betekent ook weer 3 nieuwe trainee's, misschien kan je eens aan de 17 jaar/uitstekend verdedigen gaan, oftewel echte toppers kopen...
Ik ga ook steeds wat levels omhoog in het kopen van mijn trainee's, begin van het seizoen bijna 2 miljoen aan uitgegeven voor 3 trainee's.....
Maar dan heb je wel wat..

(7e plek in div V....haha)