05-08-2008, 10:37 AM
Ad Wim Wrote:mindlight Wrote:Ik verwacht daar gewoon Fish. Die ik nog de grootste kans geef om Verdasco uit de finale te houden...Verdasco vraagt natuurlijk niet voor niets een WC aan. Die wil wedstrijdritme op HC opdoen. Hij was natuurlijk onwijs in vorm voor de TMSs en zelfs daar deed hij het niet onaardig, al mag hij in mijn ogen nooit van Lapentti verliezen maar die had blijkbaar de week van z'n leven.
Serra moet toch lukken en dan heeft ie al 8 punten. Voor de rest zie ik in de onderste helft niemand die hem kan verslaan, missch een Fish of Del Potro op een goede dag...
waarom dan geen lopez?
die moet van gremelmayr winnen en heeft dan al 8 punten, terwijl lopez ook nog een stuk goedkoper is dan verdasco.
"Hij heeft misschien nog weinig tegenstand, maar dat is wat anders. En ook niet waar trouwens".
Mooi van Isner, maar nu wel erg jammer dat Russell niet mee doet. Maar wel gunstig voor Querrey. Jammer dat Anderson niet doordrukte, maar dat kan Zeballos mooi doen.
Stunt Wawrinka zou leuk zijn, maar niet als ie vervolgens verliest van Djokovic. Maar als die dan weer verliest van Berdych, maakt het niet uit. Dus vannacht is inderdaad cruciaal.
Mooi van Isner, maar nu wel erg jammer dat Russell niet mee doet. Maar wel gunstig voor Querrey. Jammer dat Anderson niet doordrukte, maar dat kan Zeballos mooi doen.
Stunt Wawrinka zou leuk zijn, maar niet als ie vervolgens verliest van Djokovic. Maar als die dan weer verliest van Berdych, maakt het niet uit. Dus vannacht is inderdaad cruciaal.