06-08-2005, 08:58 PM
waf Wrote:Keyzer Wrote:En voor de zoveelste keer, ik zit hier als Keyzer de (oud-)deelnemer aan games... Niet als journalist... Daar verdien ik toevallig mijn brood mee, maar ik zit niet met die pet op op dit forum.
moet ik daar voor de zoveelste keer op reageren? vooruit dan.
je neemt iets uit het ad zonder enige vorm van achterdocht aan als waar. er gaat kennelijk geen belletje bij je rinkelen dat dit wel heel verre consequenties zou hebben, die normaal gesproken door geen weldenkend mens, dus ook niet door het feyenoord-bestuur, gewenst zijn. ik weet wel dat je als journalist die beschuldiging niet zult opschrijven, maar dat maakt de beschuldiging niet minder dom.
dat je dat met je forumpet op doet vind ik net zo treurig. het klemt alleen te meer nu je zelf journalist bent. dan zou je toch helemaal moeten weten dat je 3x na moet denken voordat je als waar aanneemt wat de pers schrijft? of stop je met nadenken als je je forumpet op zet?
overigens zit het ad er de laatste tijd vrij vaak naast. ik zal voorbeelden gaan zoeken. geef jij me intussen voorbeelden van leugens van wotte en herik (ik vermoed dat die beschuldiging ook gebaseerd is op teksten uit de krant die je zonder nadenken als waar aanneemt, maar ik laat me graag verrassen).
met je mening heeft dit niets te maken. als het zo is als geschreven is door nijnatten (die niet echt goed geinformeerd is over fainoid maar naar het schijnt juist een zeer slechte verstandhouding heeft vanwege hooijdonk) ben ik het met je eens dat het triest is. maar dat is niet de discussie.
Waf, ben je nu nog steeds jaloers op de baan van Keyzer??? Ik dacht dat iemand van jouw leeftijd dat stadium al gepasseerd was jochie. Misschien wordt het voor jou ook allemaal nog wel een keertje beter knulletje!
Advies: Ga eens gewoon een discussie aan en geef je mening niet steeds als de enige waarheid en het licht, je hebt echt niet altijd gelijk, en er zijn echt wel (heel veel) mensne die het echt wel beter weten dan jij, fuck up.