07-08-2005, 09:56 PM
Quatro Wrote:het zou geen slechte zaak zijn als v/d Herik eens een keer zijn biezen zou pakken, als dat tenminste een van de mensen is die je bedoeld met managementteam. In de praktijk zal dat niet zo makkelijk gaan omdat v/d herik volgens mij best nog wel wat geld van feyenoord tegoed heeft.
nee, hij behoort niet tot het managementteam, maar zou dan idd ook wegmoeten. ze hebben gezegd (tegen kuijt en koeman en ook in de media) dat ze kalou niet zouden verkopen aan psvee en aan een ander indien die ander de hoofdprijs betaalt. wat de hoofdprijs voor iemand is met een (jeugdig) contract van 2 jaar weet ik niet, maar wotte noemt het 'robbenachtig'. als ze anders gaan doen zijn ze ongeloofwaardig.
keyzer Wrote:Maar zoals ik gisteren al zei: Van Nijnatten is er niet de journalist naar om iets te brengen zonder dat hij 99 procent zeker weet dat het klopt... Dus als ik morgenochtend wakker word zie ik de excuses van baf graag tegemoet...
sjongejonge. je snapt kennelijk nog altijd niet wat ik je verwijt? :roll: of het waar is of niet doet er niet toe. ik weet namelijk niet of het waar is. jij hebt iets klakkeloos aangenomen en bent conclusies gaan trekken zonder dat je de andere kant van het verhaal gehoord hebt en dat met als dubieuze grondslag: als van nijnatten zegt dat het waar (nu is opeens 99% waar) is dan is het zo. hoor en wederhoor is 1 van de basisprincipes van een journalist, voor jou kennelijk niet.
ik zie dus niet in waarom ik jou excuses zou moeten maken, ik heb namelijk nooit gezegd dat het niet waar is alleen dat je te vroeg conclusies trok hoezeer ze 'toevallig' ook waar zullen blijken te zijn.
nijnatten is overigens niet zo betrouwbaar als je suggereert. de link met ss maar vooral met die dubieuze linsse is me dunkt op zijn minst verdacht.