20-08-2008, 01:15 PM
Fabian Wrote:Gerben Zonderland Wrote:Fabian Wrote:Real Madrid was dus de club waarvan ik de naam nog niet wilde zeggen.....
Zie VI nu.
Dat is gelukkig ook een enorme verrassing! Die bieden namelijk, net als Chelsea, op alle spelers die boven de middenmoot uitsteken, puur om de prijs op te drijven. En gezien de vraagprijs en de ambities van KJH was de spoeling al beheurlek dun...
Leuk voor hem als hij gaat, maar ik vraag me af of het slim is om zoveel Nederlanders te halen. Je zag bij Barcelona hoe dat na 1 a 2 seizoenen al begon te wrikken.
Verrassing hè GZ... Gelukkig weet jij alles altijd al 3 dagen vantevoren.... ](*,)
VI weet dit nieuws dus al een dikke 2 dagen, wel vreemd dat ze dan zo lang wachten om het naar buiten te brengen, maar goed...
Jij doet alsof het een enoooooooooooorme verrassing is dat het Real Madrid is en dat jij het lekker al wist. Ik zeg alleen dat het op basis van de vraagprijs en de uitgesproken ambities van KJH wel een club moest zijn uit de categorie ManU, Chelsea, Barca, Real, Juve en Milan en aangezien ManU en Juve al uitgeboden waren, Milan naar verluid Sjefke weer opgehaald heeft, Chelsea eerst eens wat wil verkopen voordat het weer koopt en Barca geen geld heeft hoef je geen raketwetenschapper te zijn om te raden dat het wel eens Real kon zijn.
She was only the Gardener's daughter, but boy! What a melons!