25-08-2008, 07:24 AM
Ad Wim Wrote:Ik snap die Buurs trouwens ook niet. Wekenlang horen we hem enkel en alleen maar brallen hoe fantastisch Nadal wel niet is, hoe geweldig hij staat te spelen en dat hij zoveel beter is dan de rest momenteel. Dan zijn er eindelijk echte punten met hem te verdienen, in een best-of-five toernooi waar hij nog moeilijker verslaanbaar is, en dan neemt ie hem niet :crazy:
Tja, jij begrijpt het blijkbaar niet.
Als Djoko de halve finale haalt, staat ongeveer gelijk dat Nadal de finale haalt.....
Die kansen zijn ongeveer even groot.
als Djoko de finale haalt en nadal wint zijn ze even rendabel.
Ik heb dus een mindere keuze gemaakt, wanneer Djoko er voor de halve finale uitgaat of als Nadal het toernooi wint en dat is een win situatie :8:
Ik had trouwens wel verwacht dat meer mensen Djoko zouden kiezen, waaronder Ad Wim, die hem de beste hard court speler vindt.....
"Hij heeft misschien nog weinig tegenstand, maar dat is wat anders. En ook niet waar trouwens".
Mooi van Isner, maar nu wel erg jammer dat Russell niet mee doet. Maar wel gunstig voor Querrey. Jammer dat Anderson niet doordrukte, maar dat kan Zeballos mooi doen.
Stunt Wawrinka zou leuk zijn, maar niet als ie vervolgens verliest van Djokovic. Maar als die dan weer verliest van Berdych, maakt het niet uit. Dus vannacht is inderdaad cruciaal.
Mooi van Isner, maar nu wel erg jammer dat Russell niet mee doet. Maar wel gunstig voor Querrey. Jammer dat Anderson niet doordrukte, maar dat kan Zeballos mooi doen.
Stunt Wawrinka zou leuk zijn, maar niet als ie vervolgens verliest van Djokovic. Maar als die dan weer verliest van Berdych, maakt het niet uit. Dus vannacht is inderdaad cruciaal.