26-08-2008, 07:25 AM
kooltje Wrote:Ad Wim Wrote:Haggeman gaat idd voor een groot team zonder top 3. Zitten wel leuke namen bij die ik ook overwogen heb. Het wordt wel buigen of barsten voor hem deze US Open...ik denk barsten tegenover de teams met een finalist erin, tegenover degene met een topfavoriet die er snel uit ligt zal hij iets winnen. Hij zal geluk moeten hebben dat Murray of Blake de finale haalt. Ik denk dat dit team een verkeerde keuze is van Haggeman. Of het moet zijn dat hij zijn plaats in de top 3 wilt behouden, dan is het te begrijpen, maar neem aan dat hij voor het hoogste gaat.
Ad Wim Wrote:Soderling komt nu ook van heel ver als hij dit nog wint
Maar goed, ik vind dit idd een stuk logischere namen. Hij heeft toch naar ons geluisterd gedurende het jaar en dat is zijn ondergang geweest, want in dit gekke seizoen had hij beter elke week van die knakkers kunnen nemen :|
Ik vond ook dat ik mij teveel heb laten leiden door jullie commentaar op mijn teams. Soms had ik gewoon op mijn gevoel moeten afgaan en niet voor het logische moeten kiezen. Door een aantal verkeerde keuzes (Fedex op Wimbledon etc) en een aantal standaardteams die compleet faalden, is mijn voorsprong helemaal weg. Met de US Open wil ik weer een voorsprong opbouwen of de leidende positie overgeven aan (Buurs,Omyaca,Ad). Ik heb geen zin om Nadal te nemen en dan maar kijken welke Q's we verschillen van elkaar. Om vervolgens in een klein baggerweekje de koppositie te verliezen.
Met mannen als Murray en Blake hoop ik een finalist te hebben en waarom niet? Blake redelijk tot goed op de OS (nu bagger 1e ronde maargoed), en Murray die al heeft laten zien wat hij op Hardcourt kan. Dat Soderling nu meteen faalt is een streep door de rekening. Hier gaat (een gehoopte) 15pnt en meer de prullenbak in.
Het feit van Beck wint van Isner blijkt dan wel weer erg belangrijk. Op zulke wedstrijdjes heb ik veel voorsprong verloren. Buurs met een laffe Q die dan in 3 wint van die van mij. Ben blij dat Beck Isner weet te pakken. Had anders toch weer 20 punten gescheeld. Fognini is zo'n voorbeeld. WAAROM gvd niet winnen in 5. Hij is 3x gekozen en daar kan ik toch weer 7pnt mee pakken en wellicht dan wel 15. Het mag niet zo zijn en ik ga er niet om treuren.
Ik hoop dat er een nieuwe Tsonga opstaat. Helemaal nu Nadal niet helemaal top lijkt te zijn. We zullen het zien. Als ik ten onder ga is het in mijn eigen stijl van managen en ik hoop dat Fedex en Nadal me deze 2 weken eens niet tegenwerken.
He i’m back, koploper FTM 2018!