26-08-2008, 02:24 PM
Davydoff Wrote:Ik als seizoenskaarthouder (mijn derde seizoen) en echte vetklep kan je vertellen dat Verhoeven voor Nederlandse begrippen een goede keeper is. Niet minder dan keepers als Timmer, Vandenbussche, Ten Rouwelaar en Waterman. Daarnaast ben ik natuurlijk regelmatig te vinden in de lokale Volendamse snackbar (patatje pinda) en ik kom hem daar nooit tegen. Die gozer heeft gewoon een stevige bouw en kan heel goed keepen.
Op basis van de samenvattingen van RTL kan je niet vaststellen dat hij wel of niet kan keepen. En die twee live uitzending van vorig jaar waren ook niet representatief voor het keeperswerk van Verhoeven of het voetbal van FC Volendam.
Stond vorige week trouwens een leuk interview met Verhoeven in de VI.
ga ik nog een keer het verhaal vertellen dat ik hem zag bij excelsior. ik lag in een deuk van de mislukte uittrappen van hem, omdat hij dat de week ervoor in de kuip ook al deed.
kreeg ik een verwijtende blik van iemand voor me, en ik keek eens goed. ze leek op hem. 'u bent vast zijn moeder?'. ja.

redelijke keeper, maar als zijn spelhervattingen niet zijn verbeterd zijn die 3x slechter dan die van timmer, en die zijn al slecht.