26-08-2008, 10:03 PM
Peter Wrote:Tsja.. Nijland heeft vandaag nummer 16 gekregen terwijl er ook nog nummers onder de 12 vrij zijn. Hij is dus niet gehaald als de nieuwe spits die PSV al weken zoekt, maar gewoon voor de toekomst zoals hij zelf ook al aangeeft op psv.nl. Dat duidt op een mogelijke aankoop en dan zouden de geruchten kunnen kloppen. Kan me der echter nog steeds niks bij voorstellen. De salarissen die bij clubs als Kiev worden betaald kan PSV bv. nooit ophoesten en als je Milevski echt wil halen heb je elke euro nodig en ga je niet zomaar 4 miljoen uitgeven aan een talentje voor later lijkt me. Bovendien heeft PSV al 8 (!) spelers gekocht deze zomer. Maar goed we zien het wel, altijd leuk al die geruchten in de laatste week.
Transferdeadline is overigens definitief 1 dag verplaatst voor wat het waard is.
Voor wat het waard is:
Quote:Reker: "Geen nieuwe spits meer na aantrekken Nijland"
PSV zal geen nieuwe aanvaller meer aan de selectie toevoegen. De Eindhovenaren wisten maandag Stefan Nijland los te weken bij FC Groningen. Toch wil algemeen directeur Jan Reker niet zeggen dat PSV helemaal uitgewinkeld is.
"De komst van Stefan betekent dat er verder definitief géén nieuwe aanvaller zal worden aangetrokken", aldus Reker in het Algemeen Dagblad. "Ik zeg niet dat er bij ons niets meer gebeurt op transfergebied, want indien er nog iemand vertrekt, moeten we wat doen. Op dit moment zijn er echter alleen wat clubs die Mika Väyrynen willen huren, maar wij willen hem alleen verkopen."
Eerder had PSV de intentie om Nijland aan te trekken, waarna hem direct een jaar te verhuren aan FC Groningen. "Maar nadat grote namen als Milan Jovanovic en Mevlut Erding om de één of andere reden niet haalbaar bleken, hebben we besloten Stefan nu al binnen te halen. Door hem nu al hier te hebben, kan hij alvast wennen aan het niveau. PSV heeft hem niet gehaald om een jaar op de bank te zitten", besluit de directeur.
Oh, my god, we bought Kenny!