08-08-2005, 09:56 PM
Keyzer Wrote:Maar wie gaat Feyenooit dan aangeven wegens valsheid in geschrifte? Het AD? Omdat het AD in het bezit van documenten is gekomen die volgens Feyenooit vals zijn?
Het AD weet niet beter dan dat de documenten echt zijn... Dus volgens mij heeft Feyenooit op dit moment helemaal niets, nada, niente te eisen van het AD... Misschien dat ik het fout heb hoor...
:roll:
dag mijnheer de politie, ik kom aangifte doen van diefstal van mijn auto. zozo en wie wilt u dan aangeven, waf? ik weet niet wie het gedaan heeft mijnheer. oh, dan kunnen wij helaas niets voor u betekenen. tot ziens. :roll:
als het valse documenten zijn heeft het ad imo nog altijd dom gehandeld. ze hebben het iig niet bij feyenoord geverifieerd. uit primeurgeilheid hebben ze waarschijnlijk de gok genomen. in het nrc zegt van nijnatten weer dat hij harde documenten heeft maar voegt daar aan toe dat hij niet met zekerheid kan zeggen of hij bedonderd is. dan ga je het toch juist niet publiceren maar wel wat voorzichtiger te werk? al helemaal omdat ieder weldenkend mens met gemak kantekeningen kan plaatsen bij deze constructie, nog los van de tegenstrijdigheden in het betoog van het ad vandaag.