29-08-2008, 09:03 PM
Mukkus Wrote:Verbeek schopt overal tegenaan en vergeet daarbij belangrijke aspecten.
Het gras in de Arena was te lang (daar had PSV geen last van, bij hun was het inderdaad korter), 'we zijn nog niet klaar voor Heracles' (lekker vertrouwen in je team, Verbeek!), woedend op alles en iedereen toen Makaay geblesseerd raakte in China, verontwaardigd over de blessure van El Al Madi, nu dat gezeik over die keeper....er is altijd wel wat. Hij moet trainen en een opstelling maken en de rest moet je verder door bestuur / technisch directeur afhandelen. Maar jah, Gert Jan is een control freak en moet zich overal mee bemoeien.
Dit waren de zaken waar ik mij ook al verschrikkelijk aan irriteerde bij Heerenveen.
oh, kom je nu mee.
ik vind het niet erg overigens. het gras in de aarsrena is kut. dat kan niet vaak genoeg gezegd worden. verbeek had een punt toen hij zei dat de knjb dit als huurder niet had moeten accepteren. laat die lijers zorgen dat het goed voor mekaar is daar als je gasten ontvangt die nota bene betalen.
verbeek gebruikte het trouwens helemaal niet als excuus voor de nederlaag. dat weet hij toch ook wel? hij vond het stom en zei er wat van. jij suggereert dat hij het als excuus gebruikte, hem dat opspelden vind ik triest.
hij was woedend dat makaay doorspeelde met een blessure. vind je het gek? inmiddels is hij er op teruggekomen en heeft hij onderkend dat ze door de zwelling daar het breukje niet hadden kunnen zien. en toen accepteerde hij het.
van el amadi weet ik niet, ook wat betreft die keeper heeft hij gelijk door zijn (terechte) mening te geven als daar naar wordt gevraagd. ik zie werkelijk het probleem niet.
bij koeman trok ik het slecht als hij zulke uitspraken deed over de ploeg. verschil met koeman was dat koeman het zei over de beste 11. verbeek zegt het als er 245 blessures zijn. dan kun je niet echt zeggen dat hij geen vertouwen heeft he...... iedereen snapt dan wat hij bedoelt.
tot zover de verdediging voor verbeek ivm de trap na van een voormalig aanbidder. verdiep jij je maar lekker in die saaie jambek van een sollied. met zijn gepenkop.