31-08-2008, 10:56 AM
Gerben Zonderland Wrote:Ik ontken ook niet dat het op de persoon gericht is, maar de vraag was ook heel specifiek waarom Drenthe en Sno niet geselecteerd waren en daar gaf hij gewoon netjes antwoord op, zonder ze de grond in te stampen, dan wel definitief af te serveren. Hij is niet boos, slechts teleurgesteld in hun gedrag/prestaties en daarom zijn ze er de eerstvolgende wedstrijden niet bij. Dat is alles en als je goed gelezen/geluisterd had, had je ook gelezen/gehoord dat Foppe zei dat hij best wel wist hoe goed Drenthe kon zijn, maar dat hij het tijdens de OS niet had gezien en dat dat voornamelijk aan zijn gebrek aan conditie/trainingsarbeid lag. Concluderend: zodra Drenthe weer (goed) traint en (goed) speelt wordt hij weer uitgenodigd, maar misschien is dat te optimistisch geconcludeerd van mij.
En Seedorf is inderdaad een middenvelder, dus viel bij voorbaat al af voor selectie voor de OS, aangezien Foppe had gezegd dat hij alleen aanvallers en verdedigers wilde selecteren. Nog suggesties die WEL binnen de criteria vallen?
oh, nu vind je het ook opeens op de persoon gericht. dat is mijn bezwaar, hij fikt ze af. deze vraag had hij al verwacht (duhuh) sterker nog, bij knevel had hij al aangegeven dat sommige spelers hem teleurgesteld hadden en dat hij de dag daarop wel nader op in zou gaan. ik snap werkelijk niet dat hij niet meer de hand in eigen boezem steekt, behalve dan dat hij zegt: misschien ligt het wel aan mij dat zij niet gepresteerd hebben.
nou moet ik ze binnen de criteria van foppe passen? wat is dat nou voor gelul? ik heb mijn eigen criteria en ik zou het liefst in elke linie een meer ervaren speler zien.
makaay en seedorf zou ik meenemen. achterin weet ik zo snel niet, maar niet jaliens. ik zou iig een voorstopper meenemen, omdat je als coach de kwaliteiten van marcelis tijdig moet inderkennen.
bruins had ik ook nooit laten afvallen, als je bruins echt gevolgd heb weet je dat hij laks oogt, maar dat zeker niet is.