01-09-2008, 10:42 AM
waf Wrote:Mukkus Wrote:Bredanaar Wrote:waf Wrote:jezus, dat je daar zo veel woorden voor hebt.
ik ben het nog steeds niet met je eens, maar dat komt omdat je niet begrijpend kunt lezen. gaaaaaaaaap.
Ik ook niet. Hij probeert met veel gelul en gedraai toch zijn gelijk te halen maar als je vanavond naar NOS Sport Studio hebt gekeken dan was er een interview met Sno die liet weten dat hij nogal ontstemd was over wat meneer de Haan publiekelijk over hem had gezegd. Dus kan Gerben proberen om dat wat Foppe gezegd heeft te vergoeilijken maar het blijkt toch heel hard te zijn aangekomen. Sno voelt zich vernederd en verraden. Foppe zou er met hem zelfs over gesproken hebben, zo had die voor de camera verklaard, maar dat kan Sno zich niet herinneren.
Dat zegt ook veel over Sno, zo niet alles. Ik twijfel sterk aan die woorden van hem.
dat zou kunnen, het feit dat sno zich iets niet kan herinneren is eerder een understatement, maar het blijft een feit dat foppe deze onduidelijkheid op straat heeft gegooid (terwijl hijzelf ook ondermaats gepresteerd heeft).
Ik geloof Foppe ook eerder dan Sno, zowel gezien het verleden van Foppe als dat van Sno.
Ik denk dat Foppe zich ook vernederd en verraden voelt door Sno, maar het slechts bij 'teleurgesteld' houdt. En ik lul en draai helemaal niet. Ik zeg nog steeds precies hetzelfde als wat ik de eerste keer zei, maar dat Bredanaar dat niet snapt hoeft niet in de krant.
En wat meneer de Haan publiekelijk over Sno gezegd heeft is dat hij teleurgesteld was in zijn presteren op de OS en dat hij daarom niet geselecteerd was voor de komende wedstrijden. Het enige wat hij daar aan toegevoegd heeft was dat 'deze jongens te weinig arbeid hadden verricht' voordat ze naar de OS kwamen, dus een conditionele achterstand. Ik geloof niet dat Foppe daar iets aan had kunnen doen. En waf, je kunt wel blijven roepen dat Foppe ook schuld had aan dit debacle, maar van de twee spelers waar we het de hele tijd over hebben heb ik ook nog geen flintertje zelfkritiek vernomen, ook gisteren bij Sno niet.
She was only the Gardener's daughter, but boy! What a melons!