02-09-2008, 11:57 AM
waf Wrote:psvee wordt kwalitatief al minder.
Club ken ik niet, maar als je PSV bedoelt mag je dit even uitleggen.
waf Wrote:dat nagepraat over oude spelers is ook zoiets treurigs. feyenoord heeft overigens jonge spelers zat bij de selectie. bruins, fer, wijnaldum, bahia, guzman, janota, vlaar, nievelt, biseswar, mulder, erasmus, hofs. tomasson (slechts 31) en gio kostten niets. ook landzaat niet. en ik heb nieuws voor je, dan hoef je ook niet af te schrijven. makaay en hofland (nog niet eens 30) worden keurig over hun contract afgeschreven, evenals cler (30). dat keepers oud zijn maakt geen reet uit, vooral een reserve keeper niet.
met el amadi is geinvesteerd in middenleeftijd, hoewel vlaar daar ook toe gaat behoren. de overige spelers van middenleeftijd moeten worden vervangen, maar dat kost geld en geduld en ik zie ze ook niet. psvee heeft uit die categorie ook een aantal misperen (zonneveld, leegte).
het beleid van feyenoord is dus wat mij betreft prima.
Dus omdat PSV een paar misperen had is het beleid van Feyenoord prima? Geinig. Kijk toch eens gewoon naar jezelf zonder aan te geven dat t bij andere zogenaamd ook slecht is om zo je eigen beleid recht te praten. Dat je 31 jaar 'slechts' vind zegt genoeg. Ervaring in je team is 1 ding, maar een halve basiself van tegen de 30 of erover heen is echt teveel. En dat hele rijtje talenten gaat je waarschijnlijk nog minder opleveren dan alleen Huntelaar voor Ajax. Bovendien zitten zij allemaal in van die pools waardoor Feyenoord er weinig aan over houdt straks omdat ze dat geld nu al geinvesteerd hebben in het aantrekken van de oude garde. Ik ben bang dat het in Rotterdam alleen maar nog minder gaat worden de komende jaren.