02-09-2008, 12:33 PM
Peter Wrote:Dat zei je al. Maar waarom.
waf Wrote:de rest
veel mindere keeper en geen farfan meer (die een wedstrijd kon openbreken). ook een verval als dragende spelers wegvallen.
het jaar daarvoor ging alex weg, en dat vond ik toch te merken. lazovic voor veel te veel geld gehaald
zonneveld en leegte werden gehaald, dat vond ik voor de breedte ook niet goed genoeg. dat gedoe met perez en aissati was ook niet des psvee's. ook toen al niet zo'n goeie bank, als dragende spelers wegvallen krijg je ook problemen.
maar net iets minder personele prblemen dan de rest
het verschil met de subtop is kleiner geworden. vorig jaar had feyenoord 'maar' 12 punten minder dan psvee. zo klein is het lang niet geweest. toch wordt feyenoord afgebrand en psvee bejubeld. tsja.
Quote:Blijkbaar ben jij wel de financieel verantwoordelijke in de Kuip dat jij wel precies weet hoeveel geld er ligt. Niemand weet dat, maar t zal nooit veel zijn anders geeft zo'n Bosz niet aan Krul te blijven volgen maar dat hij nu niet haalbaar was. Als der geld ligt waag je gewoon een gokje, al is t maar om de achterban rustig te houden. Nu ist weer een en al gedoe en onrust in de Kuip. Die leeftijdsdiscussie is een verschil van mening waar je nooit uit gaat komen.
ik ben blij dat ze geen spelers kopen om het legioen tevreden te houden. ik ben blij dat ze geen vermogen hebben uitgegeven aan een 2de keeper terwijl het elftal op basisposities moet worden versterkt. dat zou hoogst onverstandig zijn.
en wat weet jij nou van die krul, waarom is hij (zoveel) geld waard? waarom heeft psvee hem dan niet gehaald? wij hebben al een talentvolle keeper hoor?